سبد خرید
INSTAYAB.IR
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ,ساعت ۲۱:۲۹

نکات طلایی از دید کوین سیستروم ، مدیرعامل اینستاگرام

 

موفقیت مدیرعامل اینستاگرام. افزایش فالوور اینستاگرام خرید پیج اینستاگرام

 

مدیران موفق ، همیشه با مشخص کردن خط مشی هایی به زندگی خودتوانسته اند به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنند . از همین رو مدیران دیگر و کارآفرینان نیز با درنظر گرفتن همین خط مشی ها و استفاده از آنها می توانند به موفقیت های بسیار خوبی دست پیدا کنند . کوین سیستروم به عنوان یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین مدیران اینستاگرام توانسته موفقیت های بسیاری را در زندگی خود به دست بیاورد .  او در مصاحبه ای که اخیراً با مایک آلن، ژورنالیست آمریکایی داشته به بیان توضیحاتی در رابطه با عوامل تأثیر گذار بر بازدهی بالایش و موفقیتش اشاره کرده:

از نظر مدیر عامل اینستاگرام:

 

ساعتهایی در روز که دارای بیشترین اهمیت هستند:

در اولین سوال از سیستروم پرسیده شد که  آیا فعالیتی هست که او هر روز آن را انجام داده و هیچگاه ترکش نکرده باشد. مدیر عامل اینستاگرام در پاسخ به او در رابطه با ورزش های صبحگاهی اش می گوید. سیستروم هر روز صبح به مدت ۶۰ دقیقه ورزش کرده و رکاب می زند...
 
او همچنین عنوان کرد که قصد دارد روزی در تور دوچرخه سواری پاریس-روبه شرکت کند؛ مسابقه ای که از سال ۱۸۹۶ به صورت سالانه در فرانسه برگزار شده و حدود یک روز به طول می انجامد.

قانون پنج دقیقه:

مدیر عامل اینستاگرام در صحبت های خود تاکید کرده که یکی از مهم ترین عوامل مؤثر بر بازدهی بالایش، کنار گذاشتن رفتار فردا فکنی (تعویق مداوم کارهایی که قرار بوده در زمان حال انجام گیرند) است. سیستروم در رابطه رفتار فردافکنی میگوید:

اگر علاقه به انجام کاری ندارید، با خود عهد کنید که فقط پنج دقیقه خود را مشغول به آن خواهید کرد.
پیشتر هم بارها از زبان مدیران و افراد موفق شنیده شده که برای شکست رفتار فردا فکنی یا موکول کردن کارها به زمانی دیگر، مشکل ترین قسمت تشویق و ترغیب خودتان جهت شروع آن فعالیت است. چنانچه خود را قانع کنید که تنها برای پنج دقیقه زمان خود را صرف کاری کنید که بدان علاقه ای ندارید، برداشت قدم نخست بسیار ساده تر خواهد شد.

 

افزایش فالوور اینستاگرام