سبد خرید
INSTAYAB.IR
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ,ساعت ۰۴:۴۸

اینستاگرام در حال حاضر 300 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

اینستاگرام, اینستا, اینستایاب, خرید پیج اینستاگرام, فروش پیج اینستاگرام, آموزش اینستاگرام, هشتگ, هشتگ اینستاگرام, هشتگ در اینستاگرام, آموزش هشتگ, افزایش فالوور اینستاگرام, افزایش فالوور, افزایش محبوبیت اینستاگرام

فیسبوک می‌خواهد به گوش همگان برساند که اینستاگرام سریعا درحال رشد است! 

این شبکه اجتماعی تصاویر، که زیرمجموعه فیسبوک است، از حدود نه ماه پیش پنجاه درصد تعداد کاربرانش بیشتر شده و از مرز ۳۰۰ میلیون نفر گذشته‌است. این خبری است که چهارشنبه این هفته منتشر شد. اینستاگرام با این رکورد از چند سرویس معروف رقیب جلو زده ‌است! 

کمتر از یک سال پیش شبکه اینستاگرام تنها ۲۰۰ میلیون کاربر داشت که هم‌اکنون این میزان تبدیل به ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه شده‌است به بیانی دیگر، هرماه حدود ۳۰۰ میلیون نفر به اینستاگرام وارد می‌شوند و از استفاده می‌کنند. به این ترتیب اینستاگرام به‌راحتی آمار ۲۸۴ میلیون نفری کاربران ماهانه توییتر و هم‌چنین ۳۳۱ میلیون LinkedIn را پشت‌سر می‌گذارد. 

علاوه‌بر آن طبق گفته اینستاگرام، هرروز بالای ۷۰ میلیون عکس و فیلم کوتاه در این شبکه توسط کاربران منتشر می‌شود که باعث می‌شود تعداد ماهانه پست‌ها از مرز ۲٫۱ میلیارد عبور کند! 

فیسبوک همواره دارای مخاطبان بی‌شماری بوده و درحال‌حاضر ۱٫۳۵ میلیارد کاربر دارد. اما الان سه سرویس مستقل دیگر نیز زیرمجموعه فیسبوک هستند. اینستاگرام، واتس‌اپ و مسنجرفیسبوک به‌ترتیب با ۳۰۰ ، ۶۰۰ و ۵۰۰ میلیون نفر کاربر فعال! 

همین حالا به شبکه اجتماعی اینستاگرام بپیوندید، تا دیر نشده!