سبد خرید
INSTAYAB.IR
چهارشنبه ۰۵ ردیبهشت ۱۴۰۳ ,ساعت ۰۸:۴۲

قابلیت Stories به اینستاگرام اضافه شد

به تازگی اخباری به گوش می رسد که قرار است اینستاگرام قابلیت Stories را به اپلیکیشن خود بیافزاید. بنابر اخبار رسیده به نظر می رسد اینستاگرام به زودی و با استفاده از الگوریتم تخصصی فیسبوک، می خواهد تا داستان های (Stories) افرادی که دنبالشان نمی کنید را نیز در تب اکسپلور به شما پیشنهاد داده و به نمایش بگذارد. در ادامه با اینستایاب همراه باشید تا اخبار دقیق تری را در این باره به اطلاعتان برسانیم.

 

اینستاگرام به زودی قصد دارد ویژگی Stories‏ ‏اسنپ چت را کپی برداری نماید و ظاهرا این نقطه شروعی برای رقابت میان این دو اپلیکیشن خواهد بود. این خبر که توسط مسئولان کمپانی اینستاگرام تایید شده است  بیانگر این است که به زودی این قابلیت با ارائه پیشنهادات در قسمت بالای صفحه اکسپلور اینستاگرام به نمایش درآمده و بسته به علایق شما و صفحاتی که دنبال می کنید انتخاب خواهند شد.

کمپانی اینستاگرام اعلام نموده است که قصد دارد به زودی این قابلیت را به اپلیکیشن محبوب خود بیافزاید. براساس اظهارات اینستا گرام این پیشنهادات به غیر از داستان های دوستان شما، ممکن است از حساب های کاربری پرطرفدار روز و حساب هایی باشند که داستان هایشان بازدید خوبی داشته اند.

افزودن این قابلیت به تازگی در شبکه های اجتماعی مختلف رونق یافته و گاهی نیز با انتقاداتی مواجه شده است به عنوان مثال پس از اضافه شدن این قابلیت به شبکه اجتماعی تویتر برخی کاربران از این که این امکان می تواند برای برخی افراد استثناء قائل شود و به افزایش فالوئر هایشان کمک نماید شاکی بودند.

اما با توجه به اینکه ساختار قابلیت Stories در اینستا گرام بیشتر بر پایه علاقه مندی و ارتباطات شخصی شما عمل می نماید می تواند با استقبال خوبی مواجه شود.

براساس یافته های اینستایاب این قابلیت در حال حاضر در مرحله آزمایشی به سر می برد اما به زودی و در چند هفته آینده به یکی از قابلیت های دائمی این اپلیکیشن بدل خواهد شد.